maanantai 24. lokakuuta 2011

Möksäilykuvia ja muuta mukavaa(?)

Nyt tulisi niitä lupaamia mökkiviikon kuvia, tosin minulla ei ole yhtään kuvaa siitä itse mökistä. Vähän kaikesta muusta kylläkin aika paljon...


 Käppäiltiin siellä Leivonmäen kansallispuistossa SUOLLA...
... mutta löytyi sieltä välistä ihan metsääkin. ;) (Huomatkaa rullalle kääriytyneet puut!)

Ja löydettiin kuitenkin se laavu, jossa paistettiin makkaraa!

Iskä paisteli naminami muurinpohjalettuja. ♥





Tämmöisiä luonnonihmeitä löytyy vielä lokakuussakin! :)


Tässä on joku epämääränen kokkailukuva! Kana-kermakastiketta ja nuudeleita tulossa.. ;)



Sitten muita juttuja...
ÄÄÄÄ! En olisi halunnut herätä tänään taas 06:49... Miten se loma meni jo niin äkkiä? :( Tänään se herääminen meni vielä ihan helposti loman jälkee, mutta kun vielä pimenee jne. niin miten minä jaksan herätä... Mur!
Saimmepas tänään englannin kokeet takaisin ja no, meni ihan päin %&"#... Tuli 7+.. :D Joo, eihän se periaatteessa mitenkään huono numero ole, mutta minulle se on. Huonoin mitä ikinä MISTÄÄN olen saanut! Huhhuh, tämä ei ole todellista enää. Minun piti nostaa viime kevään 8 se numero 9... Eikä ainakaan laskea sitä 7! Ja joulutodistuksella pitäisi hakea vielä kouluunkin... Moro. Tällä menolla en ole ikinä menossa sotelle ainakaan lukion kanssa.. Mutta kun minä vielä vähän luinkin siihen! Oikeasti mitää wksdjgh!? Mutta jos petraisi toiseen kokeeseen, että saisi edes sen 8 siihen joulutodistukseen.. PAKKO! Minulla ei ole ikinä ollut yhtään 7 todistuksessa, eikä tule olemaan. Piste.

No eihän siinä, muuten koulupäivä oli kyllä aika hauska. :D En ollut nähnyt koko lomalla ketään ihmisiä, niin semmoiseksi sekoiluksihan se koko päivä meni. Äikäntunnit? Älkää edes kysykö. Ja sainhan minä aineesta 8½! Sekin olisi voinut mennä paremmin, mutta olen ihan  tyytyväinen tuohon, kun se aihe välillä kyllä hyppi vähän minne sattuu (vaikka opettaja oli kyllä sitä mieltä, että se oli juuri hyvin tehty:D ) ... :D

Voisi ottaa itseään niskasta kiinni ja oikeasti rueta O-P-I-S-K-E-L-E-M-A-A-N, kun ei tämä minun opiskelu näytä riittävän, vaikka olen tänä vuonna opiskellut puolta enemmän kuin viime vuonna.. Joo-o hyvin menee taas vaihteeks!

Mutta ei tässä varmaan muuta sitten, joten hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :)


------------------

There are photos what I promise to my holiday!

My day is good and it isn't so good 'cause I've got 7+ for my English test and it isn't bad number but it's bad for me... I have to study harder now!
But otherwise I have nice day 'cause I saw my friends! I didn't see they at all in holiday.

Now I wish good starting week for everybody! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti