perjantai 7. lokakuuta 2011

Feelings


Tänään on ollut vähän taas semmoinen mietiskelypäivä ja se lähti ihan linkkimatkasta kouluun, kun kuuntelin erästä kappaletta:

 
Hollywood Undead - S.C.A.V.A

S.C.A.V.A:n sanat jotenkin hyppäsivät mieleeni ja minulle tuli kauhea huoli eräästä tärkeästä ihmisestä, josta en ole ns. pitkään aikaan kuullut mitään. Pitihän minun häneltä loppujen lopuksi kysyä, oliko hän hengissä ja kyllä hän oli, onneksi. :)
Ja tajusin samalla, kuinka ihminen voi olla toisesta ja toisen välittämisestä niin riippuvainen. Hän on vaan tärkein ja rakkain, oma tuki ja turva minulle. Jos minulla ei häntä olisi, ei olisi minuakaan, ainakaan kokonaisena. Itkisin varmaan kuukauden putkeen, jos menettäisin hänet! En voi kuvitella aikaa ilman häntä, hän on pisimpään ollut ystäväni, hän on aina tukenut minua, ei ole jättänyt pulaan, pitänyt minut vielä elämän pinnalla, kun olen meinannut vajota maahan. Ja samoin olen tehnyt hänelle. Molemmin puoleinen välittäminen on tärkeää ihmiselle. On aivan hirveää tuntea se, jos ei voi toista auttaa, jos hän minua tarvitsisi.


Välittäminen on osa rakkautta. Rakkaus on kaikkea hyvää. 
Rakkaus on se tunne, jota tuntee kun tuntee tunteen jota ei ole ennen tuntenut.
Jos rakastaa ei saa unohtaa, jos unohtaa ei saa rakastaa...


♥:llä Jenna, hänelle ketä en ikinä unohda



kuvat: we heart it




-------------------

Today I thinked, again. S.C.A.V.As lyrics made me think someone and I care about him a lot. I didn't hear anything about him a while and I have to ask him as he's okay. Then I understood that caring is so important thing for everybody.
Caring is pease of love. Love is everything good.
Love is something what you feel when you feel the feeling what you never felt before.
If you love you can't forget, if you forget you can't love.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti