maanantai 16. huhtikuuta 2012

Oh dear..

Onpas kulunut aikaa taas yli viikko! Ounou, ei näin. Ei vain ole jaksanut ja ei ole ollut aiheitakaan. Meninpä siinä viime viikon maanantaina ihan extempore viettämään viimeistä pääsiäisloman päivää ja toista pääsiäispäivää kullan luokse. Ei kait siinä sitten viikolla kummia tapahtunutkaan.

Tänä viikonloppuna kullan luona again ja perjantaina koitti kohtalon hetki, kun piti mennä koelaulelemaan poikien kanssa. No, meni ihan jees siihen asti kun hermostuin ja kävelin ulos. :D Toisaalta, todellakaan se ei voi ensimmäisellä kerralla ihan nappiin osua. Varsinkin jos itseään pelottaa niin paljon, että tekee mieli mennä sohvan taakse piiloon. :D

Minulla oli tänään myös terveystarkastus, jos jotain kiinnosti. Olin kasvanut vielä 2cm ja olen jo 156,8cm pitkä! Ui hitsit, saavutus..;) Ja olen tooooosi ylpeä, sain 9- RUOTSIN kokeesta, wut? :))))

Jos minä tällä viikolla ryhdistäytyisin ja kirjoittelisin vähän useammin? Katsellaan..;)

Tässä ois vielä minun "uusi" rakkaus, Metallican Turn the Page. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti