sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

MEIDÄN OMA KOTIJOUKKUE KAAAALPAAAAA!

Juu, mun kirjottelut on vähän jääny täällä vähemmälle. Eikä tässä parinviikon aikana loppuunsa ole tpahtunut ihmeitä. Tuossa viime viikonloppuna olin kullan luona ja perjantaina kävimme Kalpan pelissä, jossa saimme niellä karvaan häviön Bluesia vastaan 2-5. Mutta onnellista videomateriaalia ennen kuin ketutti pahasti.

Recpect for Saku videon kuvaamisesta! ;)

Mutta tuota juu, olin sitten Tuusniemellä sen koko viikonlopun ihan maanantaihin asti ja sunnuntaina kävimme Sakun kanssa ulkona ja Saku opetti minulle sählyssä lämäriä (hei, kyllä mä jo osaan!:) ) ja laskemassa mäkeä, josta tuli pienimuotoinen katastrofi...:D Laskettiin Stigalla ja sitten se tökkäs ja minä lennän ensiksi naama edellä lumihankeen ja Saku lentää minun pään päälle ja sinne samaiseen lumihankeen. Minulle ei sattunut mitään! Mutta Sakulla oli käse veressä ja poskessa mustelma. Emme kuitenkaan lannistuneet vaan jatkoimme laskemista ja eihän siitä tullut muuta kuin samanlainen tömpsy... Jatkoimme sitten laskemista kuitenkin, mutta erikseen ja edelleenkin säilyin ilman vammoja, mutta Sakulla ne vain lisääntyivät.

Oli tarpeeksi vaikea saada Sakua laskemaan aikaisemminkin mäkeä, nyt kun hän halusi laskea sitä ihan omasta tahdostaan, tulos oli tämä. Not so good... :( Saku ei varmaan ikinä laske mäkeä enää. Mutta kyllä se laskee, koska minä sanon.. Eiku..? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti