tiistai 20. maaliskuuta 2012

Koska tahdon, mä tahdon, mä tahdon vain sut...

... Tahdon enemmän kuin koskaan olen ketään tahtonut. Mä tahdon, mä tahdon, mä tahdon sut, koska - olen rakastunut...♥

Eppu Normaali - Tahdon Sut


Ihanananana kappale.. :) Mutta tällä hetkellä sattuu nyt olemaan tuollainen fiilis, niin en voi sille mitään. :) Ja olen kyllä onnellinen tästä tilanteesta. Todellakin. ♥
Joops, ei kait tässä ole sitten kummempia tapahtunutkaan viime aikoina. Viikonloppua viettelin ft. Saku, Angry Birds (olen niin addiktoitunut siihen ettei kukaan!..;o), pikkusiskon synttärit ja hyvä ruoka. :) Oli kivvoo, hauskoo. ;) Lisää tämmösiä ihania viikonloppuja, olen niin onnellinen. :)
Lupauduin eilen myöskin Sakulle meneväni poikien bändiin koelaulajaksi... Mitähän ihmettä minä taas olen ajatellut, mutta kyllähän tuo oli heikäläisten (tai noh, ainakin Sakun) mielestä ihan hyvä ajatus (ainakin siihen asti, kun ensimmäisen kerran pääsen testaamaan :D). Huhuh, jännää. :)
Huomenna ja koko loppu viikon vähän lisää koulua ja perjantaina olisi maantiedon koe luvassa. :o EN OSAA MITÄÄN. Mutta tuotaa, jospa tuota vähän lukisi jossain välissä, niin olisi ihan hyvä!

Se on sitten hyvät viikonjatkot! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti