tiistai 2. lokakuuta 2012

1 vuotta!

Heei tajusinpas tässä juuri (tosin reippa tunnin liian myöhään ja keskellä yötä), että mun blogi täytti eilen 011012 VUODEN! Hurjaa..:D Mutta siitähän se lähtee vai mitä..:) Postauksiakin tämän kirjoitettuani on tullut väkerrettyä 131, hurrrja määrä..;) No ei vaan, olisihan tähän voinut enemmänkin panostaa, mutta ehkä minä tästä vielä kehityn pikkuhiljaa..? (Saahan sitä aina toivoa sitä kuuta taivaalta jos tahtoo..)
Mut joka tapauksessa, vaikka kukaan varmaan halua näitä minun turhia lätinöitäni lukea, niin olen nauttinut siitä, että olen saanut jakaa jonnekkin ajatuksiani ja erinäisiä asioita...:)

En olis kumminkaan vielä viime vuonna uskonut, että minä vain edelleen kirjoitan tätä blogia, varsinkin kun moni muu tuttu tästä rinnalta on tupsahtanut mennä poois. :( Muistan kyllä edelleen sen sunnuntaipäivän, minun ja Pirin keskustelut ja joku ihmeellinen mielleyhtymä siitä, että haluaa kirjoittaa blogia. :D Ja siitä se kaikki lähti... :) Ja tässä sitä ollaan..:)

Mutta toiveeni ois nyt sitten tälle seuraavalle (aijjaa, sellanenkii on tulossa o.O) blogivuodelle, että osaisin oikeasti ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä teille vähän säännöllisemmin kiinnostavia postauksia. :D Koska luultavasti tämäkään lätinä ei kiinnosta ketään, harrrmi. :) :D Mutta oikeastaan, itsellenihän minä tätä vain kumminkin teen ja tämä on mun juttu, tykkäsi muut siitä tai ei. :)

Eipä mulla oikeastaan ollutkaan muuta fiksumpaa tähän kirjoittaa, kun yrittäkää kestää typeriä lätinöitäni ja tätä musiikin multihuipentunutta määrää vielä jatkossakin. Itsehän toivotan enää blogilleni...

HYVÄÄ 1-VUOTIS SYNTTÄRIIII ! ♥ 
oot hirveen ihana.. ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti