torstai 26. heinäkuuta 2012

Barbien pikkupossu

Joo, tais tulla kärähdettyä tänään auringossa ja sori, mun on PAKKO vähän jakaa tätä jäätävää taitoani tännekin. Mun naamassa on tänään ollut sen jälkeen noin miljoonaa kosteusvoidetta ja kaikkia niitä miljoona kerrosta...:) Eli annoin itselleni tuon otsikon nimen... Koska tänään myös blondattiin vielä mun hiuksia ja näytän barbilta. :D Niistä tuli vähän vaaleat, mutta ei kait se haittaa..? :) Mutta tässä kollaasi...
Toi eka kuva lähinnä kuvaa sitä minkä värinen olen.... Toinen taas sitä minkä näköinen olen miljoonan rasvakerroksen jälkeen....;) Ja hymy kuvastaa sitä kuinka helvetin hyvä mä olen tässä hommassa...:DDDDD

Mut anteeksi rakkaat lukijat... Tää ei ollut teidän vika, että joudutte kattoon mun kaunista hirveen kauheen palanutta naamaani. :D Mutta voitte myös ignoorata, ettei ole enää juurikasvuaa! :)


EDIT// Tänään olin/olen tuon toisen kuvan näköinen, kun naama on aurinkorasvassa..:) Mutta onneksi melkein oli yön aikana punaisuuteni rauhoittunut...:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti